Reklamační formulář

Naší snahou je dodávat Vám zboží v té nejlepší kvalitě. Všechny zásilky balíme pečlivě a zboží před odesláním kontrolujeme. Pokud se ovšem přece jen stane, že zjistíte nějakou vadu, máte možnost zboží reklamovat. Je v našem zájmu reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte obávat, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné. Zboží Vám ochotně vyměníme, nebo vrátíme peníze na bankovní účet.

Reklamaci je dobré předem oznámit emailem na popservis@volny.cz, nebo telefonicky. Není dobré, pokud nám přijde zásilka bez ohlášení a bez reklamačního listu. Takové reklamace se zpravidla zbytečně protahují. Proto doporučujeme zavolat, nebo napsat email.

Většinou vás požádáme o stručné vyplnění reklamačního listu, který naleznete níže v příloze. Vyplněný formulář nám zašlete emailem jako přílohu. Všechny takové reklamace jsou vyřízeny rychle. Pokud nám reklamační list pošlete poštou, počítejte prosím se zdržením.

Pokud máte možnost, prosíme pořiďte jednu fotografii poškozeného produktu a pošlete nám ji emailem spolu s reklamačním formulářem. Není to podmínka, ale vaše reklamace bude vyřízena rychleji, a také bez zbytečného posílání zboží zpět.

Formulář k reklamaci:

Odeslat článek známému   Vytisknout